بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید مناسب زنان و مردان
calendar ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
calendarمحسن دوستی
calendar دیدگاه

بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید مناسب زنان و مردان

رنگ مو یکی از پر استفاده ترین خدمات زیبایی در سالن های زیبایی است که هم برای بانوان مناسب است و هم برای مردان. یکی از مشکلاتی که در رنگ مو وجود دارد این است که افرادی که از مو های سفید برخوردارند نگران رنگ نگرفتن و یا روشن شدن زیاد آن بخش سفید از مو های خود هستند. در بهترین سالن های زیبایی به خوبی این مشکل را برطرف میکنند اما چگونه؟ در سالن  های زیبایی حرفه ای متخصص رنگ مو میداند که مو های سفید و خاکستری بیشتر از مو های دیگر نیازمند مراقبت و تغذیه خاص هستند، بنابراین از مارک های با کیفیت و حاوی مواد طبیعی استفاده میکنند و انتخاب مارک محصول برای آنها بسیار مهم است. در ادامه این مقاله می خواهیم بهترین رنگ مو برای مو های سفید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم هنگامی که موهای شما سفید یا خاکستری می‌شوند، انتخاب مارک رنگ مو مناسب بسیار مهم است. برندهای مختلفی وجود دارند که محصولات با کیفیت برای رنگ‌آمیزی موهای سفید ارائه می‌دهند.  برخی از بهترین مارک های رنگ مو برای موهای سفید را در ادامه معرفی کرده ایم:

رنگ مو برند بیول

رنگ موی مارک بیول یکی از بهترین رنگ مو های ایرانی با فرمولاسیون آلمانی برای موهای سفید است که پوشانندگی بسیار بالایی دارد. این رنگ مو به دلیل تنوع بالایی که در رنگ های خود و سازگاری خوبی که با موهای ایرانی دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. همچنین رنگ موی بیول از آمونیاک کمی برخوردار است و ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی دارد به همین دلیل تاکنون بسیار پرفروش بوده و رضایت کاربران خود را جذب کرده است. از دیگر مزایای این رنگ مو میتوانیم به وجود ویتامین C و B5 اشاره کنیم که برای جوان سازی مو ها موثر می باشد. در نهایت باید بگوییم که رنگ موی بیول ضد حساسیت است و همه افراد با خیال راحت میتوانند از آن استفاده کنند.

 

رنگ مو برند لورئال

قطعا با محصولات برند لورئال یک برند فرانسوی آشنا هستید. یکی از بهترین محصولات این برند رنگ موی آن است که در تنوع مختلفی از رنگ ها موجود است و برای برای موهای سفید، پوشانندگی بالایی دارد. فرمولاسیون پیشرفته ای که در این رنگ مو استفاده شده است سبب جلوگیری از آسیب به مو ها میشود که این نکته به خوبی نشان میدهد که چرا رنگ موی لورئال اینگونه پرطرفدار است. به طور کلی برند لورئال در زمینه مو در حال حاضر به تولید رنگ مو، اکسیدان، سرم محافظ مو و … مشغول است.

رنگ مو برند گاردینه

برند گاردینه (Garnier) یکی از مارک های مطرح و محبوب در صنعت آرایشی و بهداشتی است که انواع محصولات مراقبت از مو و رنگ مو را عرضه می‌کند. محصولات موی این برند، به خصوص محصولات رنگ موی گاردینه Olia، با استفاده از فرمولاسیون های طبیعی ، به موهای خشک و آسیب دیده کمک می‌کنند و پوشش طبیعی برای موهای سفید و خاکستری فراهم می‌کنند. این محصولات غنی از روغن‌های طبیعی مانند روغن آووکادو و روغن زیتون هستند که به موها بازسازی و تقویت می‌دهند. بنابراین، انتخاب رنگ موی گاردینه برای موهای سفید می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای حفظ رنگ درخشان، نرم و سالم موها باشد.

رنگ مو برند رولون

برند رولون (Renee Blanche) یکی از برندهای محبوب در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است که محصولات متنوعی از جمله رنگ مو، شامپو، کرم صورت و برندهای دیگر تولید می کند. حالا بطور خاص در مورد رنگ موهای کم تا نیمه سفید، برند رولون دارای محصولات رنگ مویی با فرمولاسیون های اختصاصی برای پوشش بهتر موهای خاکستری و سفید است، به گونه ای که بتواند به شما رنگ براق، دائمی و طبیعی بدهد. خوب است پیش از استفاده از هر محصول رنگی، ابتدا نظرات و تجربیات دیگر مصرف کنندگان را مشاهده کنید و اگر امکان داشته باشد به توصیه های یک آرایشگر حرفه ای مشورت بگیرید.

رنگ مو برند پلت

پلت نیز یک برند معروف در زمینه محصولات مراقبت از مو و رنگ مو است. این برند محبوب برای ارائه رنگ های طبیعی، دائمی و با کیفیت برای مصرف کنندگان خود شناخته شده است. رنگ موی پلت اغلب شامل فرمولاسیون های منحصر به فردی است که موجب پوشش موهای سفید و خاکستری بدون آسیب و با حفظ رطوبت مو می‌شوند. برای انتخاب رنگ مناسب بر اساس نیازهای شما و همچنین راهنمایی دقیق برند پلت، مشاوره با آرایشگران حرفه‌ای و انجام تست پوست و مو پیشنهاد می‌شود. محصولات رنگ موی برند پلت ممکن است در انواع و طیف های متنوعی ارائه شوند، بنابراین مطالعه نقد و بررسی مصرف کنندگان و مشورت با متخصصان مو به انتخاب بهتری کمک می‌کند.

بهترین طیف رنگ مو برای پوشاندن موهای سفید

طیف رنگ ها برای مو بسیار گسترده و مختلف است و هر برندی نیز کاتالوگ خاص خود را دارد. اما از آنجایی که موهای سفید ممکن است کمی سخت تر رنگ بگیرد در اینجا چندین طیف رنگی مناسب که به خوبی موهای سفید را پوشش میدهد به شما معرفی کردیم که می توانید از آن استفاده کنید و از شر موهای سفید و خاکستری خلاص شوید.

رنگ موی بلوند پلاتینیوم

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که موی سفید و خاکستری را دوست دارید اما میخواهیم یکدست باشد میتوانید از رنگ موی بلوند پلاتینیوم استفاده کنید. این رنگ مو میتواند ترکیبی یکپارچه با ریشه خاکستری ایجاد کند. البته این رنگ مو میتواند انتخابی ایده آل و مناسب برای افرادی با پوست سرد یا خنثی باشد. همچنین در نظر داشته باشید این رنگ مو نیاز به نگهداری و آرایش منظم دارد.

رنگ موی قهوه ای طلایی

قهوه ای طلایی یک سایه همه کاره  با رنگ گرم است که به خوبی برای پوشاندن موهای سفید اثر میکند. این ترکیب رنگ میتواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که از پوست گرم یا خنثی برخوردارند. این ترکیب رنگ با رنگ های چند بعدی و ظاهر طبیعی خود میتواند به خوبی موهای خاکستری را پوشش دهد. اگر به دنبال راه حلی کم هزینه هستید رنگ موی قهوه ای طلایی را امتحان کنید.

رنگ مو قهوه ای خاکستری

این ترکیب رنگ مو، رنگی سرد با ته رنگ قهوه ای است که میتواند علاوه بر پوشاندن موثر موهای سفید زیبایی محشری را به موهای شما بدهد. این رنگ انتخابی بسیار مناسب برای افرادی با پوست سرد و خنثی است. زیرا ظاهری طبیعی و کمرنگ ایجاد میکند. همچنین این رنگ مو نیاز به مراقبت چندانی ندارد. البته برای حفظ بهتر رنگ مو بهتر است تقویت و آرایش منظم داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین رنگ موی خارجی برای موهای سفید کدام است؟

بهترین رنگ مو ها را در این مقاله معرفی کردیم اما به طور کلی برند لورئال یکی از بهترین برند های خارجی برای پوشاندن موهای سفید است.

بهترین رنگ موی ایرانی برای موهای سفید کدام است؟

رنگ مو های ایرانی میتوانند سازگاری بهتری با موهای ایرانی نشان دهند. اگر به دنبال بهترین برند ایرانی رنگ مو هستید پیشنهاد ما مارال و ویتانول است.

نتیجه گیری

بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید می‌تواند بسته به نوع و وضعیت مو و پوست شخص متفاوت باشد. اما برندهایی مانند L’Oreal, و Garnier و دیگر برند های معرفی شده در این مقاله قابلیت های بسیار خوبی برای روشن کردن موهای سفید را دارند و می‌توانند به خوبی مخفی کننده موهای سفید و ایجاد رنگی طبیعی برای موها باشند. برای انتخاب بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید، بهتر است ابتدا مشاوره از متخصصان رنگ مو گرفته شود تا رنگ مورد نظر با توجه به نوع و وضعیت مو و پوست مناسب انتخاب شود.

برچسب ها:
استایل و رنگ مو
مقالات مرتبط
انواع رنگ و استایل مو
انواع رنگ و استایل مو

استایل و رنگ مو

author iconمجله سرخ اپ
۱۴۰۲/۱۰/۱۸