100 مدل و طرح کاشت ناخن جدید و شیک دخترانه فانتزی
calendar ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
calendarمحسن دوستی
calendar دیدگاه

100 مدل و طرح کاشت ناخن جدید و شیک دخترانه فانتزی

کاشت ناخن، یکی از روش‌های پرطرفدار برای به دست آوردن زیبایی و ظاهر درخشان در دستان است. این روش مورد توجه بانوان و دختران زیادی قرار گرفته و با پیشرفت‌های فناوری، انواع زیادی از مدل‌ها و طرح‌ها برای کاشت ناخن ارائه شده‌اند. در این مقاله، به بررسی و معرفی انواع مدل‌های کاشت ناخن از جمله فرنچ، ژورنالی، انواع طراحی ناخن و ... می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم با انتخاب بهترین مدل، دستان خود را زیباتر کنید.

مدل های مختلف کاشت ناخن

کاشت ناخن همانطور که گفتیم یکی از خدمات پرطرفدار در سالن های زیبایی است. همانطور که خدمات ناخن انواع مختلفی ماننند مانیکور و پدیکرو، کاشت، ژلیش و لمینت دارد، هر کدام از آنها نیز خود انواع مختلفی دارند. در اینجا میخواهیم مدل های مختلف کاشت ناخن را که یکی از پر استفاده ترین خدمات ناخن است به شما معرف کنیم. پس تا ادامه با ما همراه باشید تا مدل های مختلف کاشت ناخن را بشناسید.

کاشت ناخن با پودر

از محبوب ترین و پر تقاضا ترین نوع کاشت ناخن، کاشت پودری است. مواد پودری این کاشت با رنگ های مختلفی مانند کریستالی، صورتی، پودر کاور یا پوشاننده و پودر کاشت رنگی در بازار موجود است. در این روش پس از زیرسازی های مورد نیاز که شامل مانیکور، سوهان کشی، تیپ گذاری و استفاده از پرایمر اسیدی و ضد قارچ برای جلوگیری از قارچ در ناحیه ناخن، به کمک لیکوئید پودر را بر روی سطح ناخن قرار میدهند و با هوای آزاد مواد خشک میشود و به یک مواد بسیار سخت تبدیل میشود. از مزایای اصلی کاشت پودری میتوان به استحکام بالای آن اشاره کرد که اگر بی نقص انجام شود در مدت 4 الی 6 هفته بسته به رشد ناخن شما ماندگار است.

کاشت ژل

متریال ژل برای کاشت ناخن که امروزه بسیار پر طرفدار شده از نظر جنس از کاشت پودری بسیار بهتر است چرا که ضد حساسیت است و برای انجام این کاشت از ماده لیکوئید استفاده نمیشود. این کاشت نسبت به کاشت پودری گران تر است چرا که مواد گران تری نیز دارد. کاشت ژل در هوای آزاد خشک نمیشود و باید در دستگاه UV قرار بگیرد. سپس با کلینزر نوچی آن را از بین میبرند. دوام این کاشت نیز مناسب است و بسته به نگهداری شما تا یکماه میماند.

کاشت قالب یا دوآل

یکی دیگر از انواع کاشت ناخن که بسیار ترند شده است کاشت قالب یا همان دوآل است. در این روش مواد کاشت ترجیحا ژل یا بیلدر ژل را در قالب میریزند و قالب روی ناخن قرار میگیرد و در دستگاه UV خشک میشود و سپس قالب ها را از ناخن و مواد خشک شده جدا میکنند. این روش سرعت عمل نسبتا بالایی دارد و نیاز به سوهان کشی نیز ندارد. البته به دلیل استحکام کمی که دارد و هواگیری که در آن اتفاق میافتد این نوع کاشت را توصیه نمی کنیم مگر اینکه توسط ناخن کار با تجربه انجام شود.

کاشت ناخن فیبر یا گیاهی

کاشت ناخن فیبر یا گیاهی با استفاده از موادی مانند فیبر گیاهی، نخ موز و گیاهان دیگر به عنوان مواد اصلی انجام می‌شود و امکان ایجاد طرح‌ها و مدل‌های مختلف روی ناخن را فراهم می‌کند. برخی از مزایای این روش شامل دوام بیشتر، خوش‌رنگی و زیبایی بیشتر، عدم استفاده از مواد مضر برای ناخن و پوست، تنوع در طرح‌ها و مدل‌ها، و امکان مراقبت و نگهداری آسانتر نسبت به روش‌های سنتی است.

کاشت بیبی بومر ناخن

معمولا از این کاشت برای عروس ها استفاده میشود. همچنین این کاشت امروزه با روش های دیگری مانند آمبره انجام میشود و کمتر کسی کاشت بیبی بومر انجام میدهد اما خوب است که با این نوع کاشت آشنا باشید. در بیبی بومر پس از زیرسازی از دو رنگ پودر کاشت سفید یا گچی و هلویی استفاده میشود. در قسمت پایین ناخن از پودر گچی و در بالا و قسمت ریشه از پودر هلویی استفاده میشود و هیچ خط مرزی نباید میان این دو رنگ باشد.

کاشت موقت یا ژلیکس

در این روش تیپ های ناخنی وجود دارند که کل سطح ناخن را پوشش میدهند. در این روش با استفاده از مواد ژلیکس قسمت ریشه قالب را پر میکنند و آن را با یو وی انگشتی روی ناخن فیکس میکنند. این کاشت معمولا برای افرادی مناسب است که قصد ندارند مدت طولانی کاشت ناخن را روی دستان خود نگه دارند.

مدل های فانتزی و شیک کاشت ناخن

حال که با انواع مختلف کاشت ناخن آشنا شدید خوب است که طراحی های مختلف و سبک های مختلف کاشت ناخن را مشاهده کنید تا اگر قصد انجام این کار را دارید ایده های خلاقانه و زیبایی را برای خود داشته باشید.

برچسب ها:
خدمات آرایشی
مقالات مرتبط
بولدبروز ابرو چیست؟ عوارض، مزیت ها و تفاوت ها
بولدبروز ابرو چیست؟ عوارض، مزیت ها و تفاوت ها

خدمات آرایشی

author iconمجله سرخ اپ
۱۴۰۳/۰۴/۲۸