آموزش ماساژ صورت برای زاویه دار کردن فک در خانه
calendar ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
calendarمحسن دوستی
calendar دیدگاه

آموزش ماساژ صورت برای زاویه دار کردن فک در خانه

ماساژ صورت به منظور زاویه سازی به روش های مختلفی انجام میشود. ماساژ صورت به طور کلی یکی از بهترین روشهای بدون درد و عوارض است که با انجام دادن اصولی و مکرر آن میتوان افتادگی های صورت را به خوبی برطرف کرد. اما چگونه؟ در واقع ماساژ صورت شامل یک سری حرکات اصولی و منظم است که به شکل گیری عضله های صورت کمک میکند. این کار را میتوانید در مراکز تخصصی مخصوص به ماساژ انجام دهید. افرادی که در این مراکز ماساژ را انجام میدهد به حرکات ماساژ به طور کامل تسلط دارند. البته این حرکات را در خانه نیز می توانید یاد بگیرید و روی صورت خود بدون هیچ آسیبی اجرا کنید. در این مقاله روش های مختلف ماساژ صورت برای زاویه دار کردن فک در خانه را بررسی کرده ایم که مطمئنا به راحتی می توانید آن را انجام دهید.

بهترین روش های زاویه دار کردن فک در خانه

مطمئنا زیبایی و شادابی چهره برای هر فردی لذت بخش و مهم ترین خواسته او است. با ماساژ های مختلف به راحتی می توانید بدون هیچ درد و عوارضی در هر نقطه ای از صورت خود اصلاحات لازم را انجام دهید. به عنوان مثال با ماساژ دور چشم میتوانید پف چشم های خود را کم کنید و یا با ماساژ های بسیار ساده زاویه دار بودن صورت و برجستگی گونه ها را بوجود بیاورید و پوست خود شادابی را هدیه دهید. عوامل مختلفی مانند چاقی ، بالا رفتن سن و سبک زندگی ناسالم میتواند در شل شدن عضله های صورت تاثیر بگذارد. اگر شما هم دچار این مشکل هستید جای نگرانی نیست چرا که در عصر حاضر روش های مختلفی برای برطرف کردن این مشکلات وجود دارد. در ادامه بهترین روش های زاویه دار کردن فک در خانه را بررسی کرده ایم که به راحتی بدون هیچ هزینه ای در خانه میتوانید انجام دهید.

توجه داشته باشید قبل از شروع ماساژ دست هایتان را بشویید و صورت خود را نیز از هر گونه آلودگی و آرایش پاک کنید. همچنین قبل از انجام ماساژ بهتر است حتما از یک روغن مانند روغن آرگان یا کرم های مناسب ماساژ استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. با انجام روزانه 15 الی 20 دقیقه انجام مکرر این ماساژ ها پس از مدتی خودتان نتیجه شگفت انگیز آن را مشاهده خواهید کرد.

تکنیک اول 

یکی از بهترین روش ها برای زاویه دار کردن فک صورت و در حین حال ساده ترین روش ها استفاده از انگشت اشاره و شست است. نیاز است که انگشت شست خود را زیر چانه و در مقابل آن انگشت اشاره تان را بالای چانه قرار دهید. سپس انگشتان خود را از چانه به سمت لاله گوش روی استخوان فک با فشار مناسب ( نه زیاد و نه کم) حرکت دهید. این روش یکی از موثر ترین روش ها برای زاویه دار کردن فک است چرا که تمام تمرکز دست شما روی فک میباشد.

تکنیک دوم 

روش دوم نیز مانند روش اول است و تاثیر فوق العاده ای دارد. تفاوتی که میان این روش با روش اول است این است که باید دست خود را به صورت مشت قرار دهید اما با استفاده از همان دو انگشت شست و اشاره. در این روش کافیست انگشت شست را زیر چانه و انگشت اشاره را خم کنید و بالای چانه قرار دهید و دست خود را به صورت لاله گوش حرکت دهید و تا 15 الی 20 دقیقه این حرکت را در روز از اول انجام دهید.

تکنیک سوم

اگر میخواهید صورت خود را زاویه دار کنید و توجه شما تنها روی فک صورت نیست شما با برجسته کردن گونه های خود نیز میتوانید صورتی زاویه دار داشته باشید. در این روش بسیار ساده کافیست از انگشت اشاره و انگشت وسط دستان خود کمک بگیرید. این دو انگشت را به هم بچسبانید و زیر گونه هایتان قرار دهید و به سمت بالا حرکت کنید. توجه داشته باشید که این حرکات حتما باید به سمت بالا باشد تا به برجستگی گونه ها کمک کند.

تکنیک چهارم

برای برجسته سازی گونه و زاویه دار کردن صورت همچنین ماساژ دیگری را میتوانید در خانه انجام دهید که در این روش باید از انگشت اشاره و شست خود کمک بگیرید. انگشت اشاره بالای گونه و شست زیر گونه قرار بگیرد و حرکات به سمت بالا کشیده شود. یا به زبان دیگر گونه های خود را با این دو انگشت بگیرید و به سمت بالا ماساژ دهید. توجه داشته باشید این حرکات به صورت رفت و برگشت نباشد بلکه پس از هر بار بالا رفتن دوباره از اول آن را تکرار کنید.

تکنیک پنجم

این روش نیز برای برجسته سازی گونه است که پس از نتیجه گیری صورت شما به طرز زیبایی زاویه دار نمایش داده میشود. در این روش تنها از انگشت اشاره خود استفاده میکنیم که از کنار تیغه بینی به صورت U شکل به سمت لاله های گوش حرکت میکنیم. این روش از جمله ساده تر و در عین حال بهترین روش های برای برجسته سازی صورت است. کافیست آن را مدتی به صورت مکرر انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

تکنیک ششم

در ششمین روش از ماساژ صورت برای زاویه دار کردن فک در خانه میتوانید از کف دست خود استفاده کنید. کافیست کف دست را زیر چانه قرار دهید و به سمت بالا حرکت دهید. همچنین این کار را میتوانید برای افتادگی صورت و گونه ها انجام دهید. کف دست را زیر گونه های بگذارید و با فشار مناسب به سمت بالا حرکت دهید. پس از مدتی افتادگی و شل شدگی عضله های صورت تان به طور کامل برطرف می شود.

داشتن رژیم غذایی 

علاوه بر ماساژ شما برای زیبا و شاداب شدن پوست خود و جلوگیری از افتادگی و شل شدن و حتی پف صورت باید تغذیه و برنامه غذایی مناسب داشته باشید و به سبک زندگی خود بسیار اهمیت دهید. به عنوان مثال یکی از ساده ترین چیز ها که تاثیر زیادی صورت دارد مصرف آب است. مصرف کم آب در روز باعث پف صورت میشود. بنابراین برای رهایی از پف صورت کافیست آب را به اندازه کافی در روز بنوشید. همچنین در کنار آن از مواد غذایی که در ادامه معرفی می شود میتوانید برای جلوگیری از افتادگی و شل شدگی عضلات پوست استفاده کنید.

  • دارچین
  • شکلات تلخ
  • بوقلمون
  • ماهی
  • کره بادام زمینی
  • سبزیجات
  • لیمو
  • غذا های کم کالری
  • بذر کرفس

کلام آخر

ماساژ تراپی یکی از بهترین روش ها برای لیفت کردن صورت و از بین بردن افتادگی های پوست بدون هیچ عوارض و درد و حتی هزینه های کلان می باشد. شما در خانه با انجام چند حرکت ساده میتوانید نتیجه بسیار خوبی را دریافت کنید. حال اگر به مراکز تخصصی ماساژ نیز مراجعه کنید که بهترین نتیجه را قطعا دریافت خواهید کرد زیرا همانطور که گفتیم افراد متخصص در روش های مختلف بسیار ماهر هستند و شما را زودتر به نتیجه می رساند. در وب سایت سرخ اپ میتوانید بهترین مراکز ماساژ در تهران را سرچ کنید و نوبت خود را تعیین کنید.

برچسب ها:
خدمات آرایشی
مقالات مرتبط
بولدبروز ابرو چیست؟ عوارض، مزیت ها و تفاوت ها
بولدبروز ابرو چیست؟ عوارض، مزیت ها و تفاوت ها

خدمات آرایشی

author iconمجله سرخ اپ
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید مناسب زنان و مردان
بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید مناسب زنان و مردان

استایل و رنگ مو

author iconمجله سرخ اپ
۱۴۰۳/۰۴/۰۹