بهترین رنگ‌ها برای سایه چشم مناسب پوست سبزه
calendar ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
calendarمحسن دوستی
calendar دیدگاه

بهترین رنگ‌ها برای سایه چشم مناسب پوست سبزه

داشتن پوست سبزه مزایای بسیار زیادی دارد و شما به راحتی می توانید انواع تناژ ها و مدل های میکاپ را روی پوست خود داشته باشید. مسئله مهمی که وجود دارد ترکیب رنگ ها است خصوصا در آرایش چشم که میتواند جذابیت و زیبایی خاصی را به شما بدهد. در این مقاله می خواهیم رنگهایی از سایه چشم را معرفی کنیم که بهترین جلوه و زیبایی را به میکاپ شما که دارای پوست سبزه و جذاب هستید بدهد. پس با ما همراه باشید و نمونه های هر رنگ را روی پوست سبزه ببینید.

تشخیص رنگ مناسب برای پوست سبزه

اطلاعات شما در انتخاب رنگ آرایش تأثیر زیادی دارد و بیشترین تاثیر را ته رنگ پوست شما در میکاپ دارد. پوست‌های سبزه دارای تناژ‌های مختلف گرم یا سرد هستند. رنگ طبیعی پوست سبزه‌ی شما ممکن است یکی از این حالت‌ها باشد:

- گرم: ته رنگ‌های زرد یا طلایی

- سرد: ته رنگ‌های آبی، قرمز یا صورتی

- خنثی: ته رنگی میانه‌ای بین سرد و گرم

برای تشخیص ته رنگ پوست می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید، به عنوان مثال می‌توانید به رگ‌های مچ دست خود نگاه کنید. اگر رگ‌های شما سبز هستند، پس پوست شما دارای ته رنگ گرم است. اگر رگ‌ها آبی هستند، پوست شما دارای ته رنگ سرد است و اگر هر دو رنگ را مشاهده می‌کنید، ممکن است دارای ته رنگ خنثی باشید. یک روش دیگر برای تشخیص ته رنگ پوست این است که اگر زیورآلات با رنگ سفید به پوست شما به خوبی می‌آید، ممکن است پوست شما دارای ته رنگ سرد باشد و اگر زیورآلات با رنگ طلایی بهتر به پوست شما می‌پیوندد، پوست شما احتمالاً دارای ته رنگ گرم است.

بهترین رنگ سایه چشم برای پوست سبزه کدام است؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم رنگ های مناسب رنگ پوست شما می تواند تاثیر زیادی در میکاپ شما و جلوه آن داشته باشد. برای اینکه رنگ مناسب ته رنگ پوست خود را پیدا کنید بهتر است از رنگ های مختلف استفاده کنید و رنگ سایه های مختلف را تجربه کنید تا در نهایت بهترین رنگ را پیدا کنید. در ادامه پیشنهاداتی از روی تجربه برای شما عزیزان قرار داده ایم که میتواند برای پوست سبزه بسیار زیبا و منحصر به فرد باشد.

سایه طلایی

سایه طلایی یکی از پر استفاده ترین رنگ ها برای پوست های سبزه است که جلوه بسیار زیبایی به چهره شما میدهد. معمولا از سایه طلایی برای مراسم ها و مهمانی های مهم و پر زرق و برق استفاده میشود.

سایه کرمی براق

اگر دارای پوست سبزه روشن هستید میتوانید از سایه های کرمی که یک درجه از پوست شما تیره تر باشد استفاده کنید. همچنین با استفاده از سایه کرمی براق می توانید روی آن برای جلوه بیشتر استفاده کنید. استفاده از سایه کرمی برای میکاپ روزانه شما نیز میتواند مناسب باشد و اگر فردی نود پسند در رنگ ها هستید این رنگ بهترین گزینه برای چشم های شما خواهد بود.

سایه سبز رنگ

اگر از پوست سبزه تیره و قهوه ای برخوردار هستید سایه رنگ سبز میتواند بسیار شما را جذاب و خیره کننده کنده و به میکاپ شما جلوه خاصی را بدهد. ترکیب رنگ سایه سبز با قهوه ای نیز میتواند بسیار زیبا و دل انگیز باشد. مطمئنا با یکبار استفاده از سایه سبز برای پوست خود عاشق این رنگ خواهید شد. البته اگر چشم های شما سبز رنگ است از این سایه استفاده نکنید و یا از رنگ قهوه ای بیشتر استفاده کنید.

سایه برنز و بژ

رنگ برنز و بژ برای آرایش چشم مشکی با پوست سبزه، بهترین گزینه است. این رنگ‌ها با رنگ پوست سبزه شما همخوانی زیبایی دارند، به ویژه اگر پوست شما دارای ته رنگ گرم باشد. رنگ سایه برنز و بژ به صورت اکلیلی و شاینی، برای مراسم مهم و مهمانی‌ها بسیار مناسب است.

در آرایش با این رنگ‌ها برای پوست سبزه و تیره، بهتر است از مقدار مناسب استفاده کنید و از زیاده روی خودداری کنید. بهترین روش استفاده از این رنگ‌ها، آن است که آنها را با رنگ‌های خنثی، روشن، یا رنگ‌های دودی ترکیب کنید، تا آرایش شما زیبا و هماهنگ با پوست سبزه‌ی شما باشد.

سایه آبی

رنگ سایه انتخابی برای آرایش چشم در پوست سبزه تیره، مایل به زرد و به خصوص پوست قهوه ای مناسب است. برای استفاده از این رنگ سایه در آرایش چشم برای پوست سبزه، به دقت باید به کار گرفته شود.

پیشنهاد می‌شود در آرایش چشم با این رنگ سایه، گوشه بیرونی چشم را با رنگ آبی پوشانده و آن را با رنگ طلایی در گوشه داخلی چشم هماهنگ سازید. همچنین، برای ظاهری پر انرژی و پرنشاط می‌توانید از ترکیب رنگ آبی روشن و رنگ صورتی استفاده کنید.

اگر چشمان شما رنگ آبی دارند، استفاده از این رنگ در آرایش چشم توصیه نمی‌شود، تا زیبایی طبیعی چشم‌هایتان بهتر به نمایش درآید.

سایه خاکستری

اگر برای میکاپ روزانه خود به دنبال سایه رنگ ملایم و خنثی برای پوست سبزه هستید خاکستری نیز میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد. برای زیبا تر شدن سایه چشمتان میتوانید از سایه خاکستری در گوشه داخلی چشم استفاده کنید و برای قسمت بیرونی چشم از سایه های تیره تر استفاده کنید و این دو رنگ را با یکدیگر هماهنگ کنید. سایه چشم خاکستری برای پوست سبزه با چشم های کهربایی غوغا میکند.

سایه دودی و تیره

و در نهایت سایه چشم دودی مشکی کلاسیک برای پوست سبزه به طور ویژه تیره، انتخاب بسیار مناسبی است و به آرایش چشم زیبایی و جذابیت بیشتری می‌بخشد. ترکیب این رنگ سایه با رنگ‌های خاکستری و آجری، زیبایی آرایش شما را چند برابر می‌کند و جلوه‌ی ویژه‌ای به ظاهر شما می‌بخشد.

جمع بندی

انتخاب رنگ ها در میکاپ باید با توجه به معیار های زیادی باشد تا یک میکاپ شیک و تمیز را به شما تحویل دهد. بنابراین همانطور که دیدید حتی رنگ سایه میتواند تاثیر زیادی در میکاپ و رنگ پوست شما داشته باشد. با مراجعه به بهترین سالن های زیبایی که از میکاپ آرتیست های حرفه ای برخوردارند از عالی شدن میکاپ خود مطمئن شوید. اگر ساکن تهران هستید در سایت سرخ اپ لیست بهترین سالن های زیبایی در تهران را قرار داده ایم که میتوانید نوبت خود را برای میکاپ رزرو کنید.

برچسب ها:
خدمات آرایشی
مقالات مرتبط