معرفی سایت تبلیغات سالن زیبایی همراه با نمونه متن، بنر و تراکت
calendar ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
calendarمحسن دوستی
calendar دیدگاه

معرفی سایت تبلیغات سالن زیبایی همراه با نمونه متن، بنر و تراکت

همه شما میتوانید بزرگترین و لاکچری ترین سالن زیبایی را برای خود داشته باشید و بهترین خدمات را هم ارائه دهید اما در مقابل مشتری های بسیار کمی داشته باشید. آیا تا بحال به راز سالن زیبایی های شلوغ فکر کرده اید؟ راز آنها چیزی جز تبلیغات نیست. در دنیای امروز با تبلیغات میتوانید صدای کسب و کار خود را به گوش مشتریان برسانید. اما هر تبلیغی نمیتواند مناسب سالن های زیبایی باشد. 

بنابراین در این مقاله از سرخ اپ میخواهیم راه های تبلیغات سالن زیبایی و روش های جذب مشتری را به شما عزیزان آموزش دهیم. در آخر نیز نمونه متن تبلیغات سالن زیبایی، بنر و تراکت های تبلیغاتی برای سالن زیبایی را نیز در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم و میتوانید از آنها ایده بگیرید.

روش های تبلیغات سالن زیبایی زنانه

روش های زیادی برای تبلیغات و معرفی سالن زیبایی وجود دارد نوع تبلیغات به بودجه و مخاطبان هدف شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر مشتریان شما در اطراف محل کار شما ساکن هستند و تنها میخواهید کسب و کارتان را به گوش آنها برسانید باید از روش های آفلاین مانند بنر تبلیغات سالن زیبایی، تراکت تبلیغات سالن زیبایی استفاده کنید. اما اگر میخواهید کسب و کارتان را به گروه بزرگ تری معرفی کنید بهتر است که از فضای مجازی کمک بگیرید و تبلیغات آنلاین انجام دهید که در ادامه بیشتر راجب روش های آنلاین توضیح میدهیم.

تبلیغات سالن زیبایی در گوگل

تبلیغات در گوگل و سایت تبلیغات سالن زیبایی امروزه یکی از بهترین تبلیغات برای سالن زیبایی است. که با اراده شما تا مدت ها ماندگار میماند. تبلیغات در گوگل توسط سایت های تبلیغاتی در زمینه کاری شما انجام میشود.  با توجه به مدتی که برای تبلیغات سالن زیبایی شما در نظر گرفته میشود هزینه بسیار مناسبی را نیز تعیین میکنند. که این نشان میدهد که اگر به دنبال تبلیغ با هزینه مناسب و همچنین پربازده هستید تبلیغات در گوگل را انتخاب کنید. 

روزانه افراد زیادی برای شناخت سالن های زیبایی در مکان های مختلف در گوگل سرچ میکنند. در این صورت چون کاربر نیاز خود را میداند و دقیقا چیزی را سرچ میکند که مربوط به کار شما است وبسایت شما و یا وبسایت های تبلیغاتی مربوطه را مشاهده میکند. برای تبلیغات سالن زیبایی خود در گوگل میتوانید از سایت سرخ اپ کمک بگیرید.

تبلیغات سالن زیبایی در اینستاگرام

میدانید که اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار شلوغ است و کمتر کسی پیدا میشود که در حال حاضر صفحه اینستاگرام نداشته باشد. چه راه و فرصتی بهتر از اینکه بتوانید به طور رایگان تبلیغات خود را به هزاران نفر نشان دهید و جذب مشتری خود را شروع کنید. البته لازم است که صفحه اینستاگرام سالن زیبایی خود را راه انداز یکنید و پس از مدتی از فعالیت مستمر و پست گذاری در زمینه کارتان به فالوور های پیج خود اضافه کنید. در ادامه راجب راه اندازی پیج و نحوه فعالیت در آن صحبت خواهیم کرد.

همچنین در کنار فعالیت های خودتان برای پیج میتوانید از تبلیغات در پیج های پربازده نیز استفاده کنید و با پرداخت مبلغی تبلیغ سالن زیبایی خود را به هزاران نفر نشان دهید. البته ناگفته نماند که همکاری با افرادی که خود در زمینه آرایشی بهداشتی در اینستاگرام فعالیت می کنند میتواند بازدهی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. چرا که فالوور های آنها معمولا مشتریان شما نیز هستند و ارتباط نزدیک تری به حیطه کاری شما دارند. اینگونه می توانید سریع تر جذب مشتری داشته باشید.

ویدیو یا بنر تبلیغاتی سالن زیبایی شما میتواند یک استوری ساده باشد که اینفلوئنسر درباره کار شما توضیح میدهد. و یا اینکه میتوانید آن شخص را یک روز میهمان سالن زیبایی خود کنید و ویدیوی تبلیغاتی را بسازید. پیشنهاد ما به شما این است که از اینفلوئنسر های محلی استفاده کنید تا مدیریت هزینه را بدست داشته باشید.

تبلیغات پیامکی برای سالن زیبایی

تبلیغات پیامکی یکی دیگر از روش هایی است که میتواند راه خوبی برای تبلیغات سالن های زیبایی باشد. در این نوع تبلیغات می توانید مشخص کنید که به دست چه کسانی برسد، در چه رده سنی باشند و جنسیت آنها نیز چه باشد. همچنین متن آماده شده برای ساخت تبلیغات پیامکی را برای شما قرار میدهیم که میتواند ایده های مناسبی برای شما باشد. همچنین در تبلیغات پیامکی میتوانید محدوده ارسال تبلیغ را مشخص کنید به عنوان مثال میتواند به افراد در مناطق مختلف باشد یا افرادی که در نزدیکی محله شما زندگی میکنند.

معمولا تبلیغات پیامکی بیشتر برای زمان هایی مناسب است که میخواهید کد تخفیف خدمات سالن زیبایی خود در روز های شلوغ مانند اعیاد و مناسبت های خاص و چنین مواردی برای بهتر کردن تعامل خود با مشتری به دست آنها برسانید.

پخش تراکت تبلیغات سالن زیبایی

اگر تا اینجای مطلب را با دقت مطالعه کرده باشید پیش تر هم گفتیم که اگر مخاطبان هدف شما افرادی هستند که اطراف و در نزدیکی سالن زیبایی شما زندگی میکنند برای تبلیغات سالن زیبایی خود میتوانید از روش پخش تراکت استفاده کنید. این تبلیغ یک تبلیغ آفلاین محسوب میشود و به طور حضوری باید آن را انجام دهید. شاید با خود فکر کنید که با وجود روش های جدید تبلیغاتی کسی بهایی به خواندن تراکت ها ندهد. اما اگر تراکت ها را با خلاقیت طراحی کنید و متن تبلیغاتی شما سوال برانگیز و خلاقانه باشد قطعا پاسخ خوبی را از تبلیغات خود خواهید گرفت. نمونه های متن تبلیغات سالن زیبایی را در انتهای این مقاله برای شما قرار میدهیم.

برای طراحی بهترین بنر تبلیغاتی باید مزایا و پیشنهادات خود را به طور واضح و خوانا روی تراکت بیاورید. همچنین حتما فضای خالی برای جلب  توجه مخاطب به بخش های مهم قرار دهید. از طرفی شماره تماس، آدرس پیج اینستاگرام و اطلاعات خود را روی تراکت بنویسید.

مسئله بعدی این است که اگر میخواهید افراد تراکت را دور نیندازند میتوانید مزایایی برای نگهداری آن قرار دهید. به عنوان مثال دریافت خدمات رایگان یا با تخفیف در صورت تحویل تراکت. همچنین تراکت ها را در محلی پخش کنید که دسترسی به سالن زیبایی آسان و راحت باشد.

تبلیغات برای سالن زیبایی از طریق همکاران و مشتریان

یکی از روش های تبلیغات سالن زیبایی بانوان که نیاز به هزینه کردن ندارد همین مورد است. در این روش باید تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات و با کیفیت ترین خدمات زیبایی را بکنید تا مشتری شما از کار شما راضی باشد. با این کار خود به خود مشتری شما در همه جا تعریف سالن زیبایی شما را میکند که خود یک تبلیغات و جذب مشتری است. بنابراین تنها کاری که برای این نوع تبلیغات باید انجام دهید جلب اعتماد و رضایت مشتریانتان است.

همچنین می توانید تبلیغات پاداشی برای مشتریان در نظر بگیرید. به عنوان مثال میتوانید به مشتری پیشنهاد دهید که معرفی تعدادی مشتری خدمات رایگان یا با تخفیف را به خودشان ارائه دهید. همچنین میتوانید از کسب و کار هایی که در زمینه شغلی شما فعالیت میکنند کمک بگیرید و در ازای هر مشتری پورسانتی را در نظر بگیرید. این تبلیغات میتواند به نفع هر دو طرف باشد.

تبلیغات بیلبوردی

شاید مخاطبان بتوانند تبلیغاتی را که تا کنون معرفی کردیم  نادیده بگیرند اما هرگز نمی توانند بیلبورد های بزرگ و خلاقانه در شهر که چندین بار در روز به چشم میخورد را نادیده بگیرند. البته متن استفاده شده روی این بیلبورد ها به طرز خلاقانه ای باید جلب توجه کند. این نوع تبلیغات چون محتوای بصری و قوی دارند به راحتی میتوانند روی مخاطب تاثیر بگذارند.

نمونه متن تبلیغات سالن آرایشگاه زنانه

نوشتن متن های تبلیغاتی کار سختی نیست. برای نوشتن یک متن عالی در ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. به عنوان مثال کدام یک از موارد جذب مشتری، آگاهی مشتریان از برند، حفظ مشتری، معرفی خدمات جدید و… هدف شما است. سپس تنها چیزی که به آن نیاز دارید خلاقیت است. در ادامه فرمول نوشتن یک متن بی نقص و مناسب را قرار میدهیم که به شما در نوشتن کمک زیادی میکند.

      شروع جذاب متن+ لحن خودمانی و صمیمی+یک خواسته مشخص+ یک پیشنهاد وسوسه انگیز= متن تبلیغاتی جذاب

در ادامه چند نمونه متن تبلیغاتی برای خدمات مختلف سالن زیبایی قرار داده ایم که میتوانید از آن برای تبلیغات خود استفاده کنید.

  • بانوی زیبا! آیا شما هم از سبک میکاپ های قدیمی خسته شده اید.

حتما مدل های شیک و بروز میکاپ های امروزی رو در اینستاگرام ما ببین ( آدرس پیج)

  • با موهات دنیا رو زیبا کن!
    شینیون‌های به‌روز دنیا در سالن زیبایی آسمان
    انجام شینیون‌های درخواستی شما
    مشاهدهٔ نمونه‌کارها و رزرو نوبت از لینک زیر:
    [لینک]
  • خانم زیبا! از سبک میکاپ‌های قدیمی بیزاری؟ مدل‌های شیک و به‌روز رو در اینستاگرام ما ببین.
  • سیندرلای عزیز! زیباییت رو دست هرکسی نسپار! تخفیف باورنکردنی برای تمام خدمات سالن زیبایی الینا فقط تا عید نوروز.
  •  بوی بهار میاد؛ پس تو هم بهاری شو! تخفیف ۱۵ درصدی برای خدمات رنگ و کراتین مو با واردکردن کد تخفیف ( کد)
  •  تو شب عروسیت بی‌نقص باش! جدیدترین متدهای میکاپ عروس در سالن زیبایی نورا.
  • چند ساله منتظری موهات بلند بشن؟ یه سر به سالن زیبایی الیماه بزن و با مناسب‌ترین قیمت، موهاتو اکستنشن کن!
  • بذار پوستت نفس بکشه! ۲۰٪ تخفیف برای خدمات پاکسازی پوست فقط تا هفته آینده.
  • بعد از یک روز کاری شلوغ، هیچی به‌اندازهٔ ماساژ و آبرسانی صورت نمی‌چسبه! برای رزرو نوبت فیشال دایرکت بده و بگو که می‌خوای حال پوستت رو خوب کنی!
  • شنیدی می‌گن حال خوب خریدنی نیست؟ گاهی میشه خرید! مثلاً‌ بعد از یه کراتین‌تراپی درست‌وحسابی، می‌تونید حال خوب رو برای موهاتون بخرید؛ کافیه برای مشاوره و رزرو نوبت پیام بدی.
  • قبول داری موهای سرحال و سالم جذاب‌تر نشونت میدن؟ پس حواست به زیبایی و سلامت موهات باشه! برای مشاوره و رزرو نوبت تماس بگیرید.
  • راپونزل شدن دیگه آرزوی محالی نیست! به‌شرطی که موهاتو پیش یه آدم کاربلد و با مواد درجه یک اکستنشن کنی.

پایان مطلب

بنابراین برای دیده شدن هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات موثر دارید. تبلیغات روش های مختلفی دارند که امروزه اینستاگرام و سایت ها برای تبلیغات سالن های زیبایی بسیار پربازده بوده اند. اگر سالن زیبایی شما در تهران است، سایت سرخ اپ در خدمت شماست تا سالن زیبایی شما را به عنوان بهترین سالن زیبایی تهران در سایت خود معرفی کند. برای هماهنگی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

برچسب ها:
خدمات آرایشی
مقالات مرتبط
بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید مناسب زنان و مردان
بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید مناسب زنان و مردان

استایل و رنگ مو

author iconمجله سرخ اپ
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تفاوت کراتینه مو با بوتاکس مو چیست؟
تفاوت کراتینه مو با بوتاکس مو چیست؟

خدمات آرایشی

author iconمجله سرخ اپ
۱۴۰۳/۰۴/۲۸